Jak funguje katalog Kadeřnictví v ČR?
Na hlavní stránce vpravo nahoře vyberte možnost Vytvořit účet.
Po otevření formuláře Registrace nového uživatele, vyplňte příslušná pole: Typ registrace (pokud chcete inzerovat kadeřnictví, zvolte volbu Firemní uživatel), Jméno a Příjmení, Uživatelské jméno (jméno pod kterým se budete přihlašovat), heslo a e-mail. Zadaná e-mailová adresa musí být funční, na tuto adresu bude odeslána zpráva s aktivačním odkazem. Po potvrzení aktivačního odkazu v e-mailu se může přihlásit (odkaz "Přihlášení" vpravo nahoře).
Vyplnění firemních údajů
Po přihlášení budete přesměrováni na stránku, kde je potřeba vyplnit základní údaje o kadeřnictví (volba Vložit údaje o firmě): IČ, název firmy, obchodní název, adresa, e-mail, telefon a www adresa. Odkaz na vaši webovou stránku se bude zobrazovat pouze v případě, že na vaší stránku umístíte náš odkaz, který je uveden ve formuláři.
Vyplnění údajů o pobočce
Vyplnění firemních údajů je nutná podmínka k možnosti uveřejnit údaje o kadeřnictví - pobočce/provozovně. Pobočku/provozovnu přidáte zvolením odkazu "Přidat pobočku". Zdarma můžete vložit pouze jednu pobočku.
Ve formuláři pro zadávání údajů o pobočce, je potřeba vyplnit Název pobočky, krátký popis a dále dlouhý formátovaný popis. Formátovaný dlouhý popis je pořeba vyplnit tak, aby byl unikátní, tzn. nesmí být zveřejněn na jiných stránkách na internetu. Čím lepší popis, tím vyšší pozice pobočky v katalogu kadeřnictví. Po vložení popisu budou infromováni administrátoři tohoto webu a provedou kontrolu vložených informací a rozhodnou o zveřejnění kadeřnictví v katalogu.
Rezervační systém
K pobočce je k dispozici rezervační systém. Tento rezervační systém umožňuje uživateli online objednání do vaší pobočky. Rezervační systém zobrazí termíny, kdy máte otevřeno a vaše volné termíny. Uživatel si může zvolit vyhovující volný termín a po vyplnění údajů (jméno, telefon, e-mail, poznámka) odešle žádost o rezervaci tohoto volného termínu. V rezervačním systému se tento termín označí jako "Rezervovaný". Zároveň je vaše pobočka e-mailem informována o této rezervaci a obdržíte všechny uživatelem vyplněné údaje. Rezervaci můžete přijmout nebo odmítnout. Oba kroky můžete provést přímo z e-mailu. E-mail obsahuje dva odkazy. Jeden pro přijetí rezervace a druhý pro odmítnutí rezervace. Přijetím rezervace se termín označí jako obsazený. Po odmítnutí rezevace je termín opět volný. Při odmítnutí rezervace můžete napsat klientovi důvod odmítnutí rezervace.
Do rezervačního systému můžete vkládat záznamy také z administračního rozhraní (Úprava profilu - Rezervace). To je velmi žádoucí v případě, že si vaše služby objedná zákazník přímo. Uživatelé budou informováni o skutečně volných termínech.
Nabízené služby
Pod volbou Služby u vložené pobočky můžete vložit služby, které nabízíte.
Otevírací doba
Velmi doporučujeme vložit informaceo otevírací době, zvlášť pokud chcete využívat rezervační systém.
Ceník
Můžete také vložit informace o cenách za své služby.
Fotografie
Zdarma můžete také vložit 5 fotografií.
Velmi doporučujeme vložit otevírací dobu, vyplnit služby, které nabízíte, vložit fotografie a údaje do ceníku. Všechny tyto údaje mohou zvýšit vaši pozici v katalogu.
Popis a název - Adresa a kontakty
Dále můžete editovat název pobočky, popisy a adresy k pobočky.
Náhled prezentace
V této volbě si můžete prohlédnou vaší prezentaci. Velmi doporučujeme si vše dobře přečíst, zda vše odpovídá vašim představám.
Vše si můžete vyzkoušet v našem testovacím kadeřnictví. Přihlašte se jako uživatel test heslo test1